De Vereniging van Astrologen Noord Nederland

opgericht op 17 mei 1978 in Groningen, om 20.54 uur

De VVANN is voor iedereen die het leuk vindt om met astrologie bezig te zijn, beroepsmatig of als hobby. Onze intentie is dat we van elkaar leren, dingen samen onderzoeken, elkaar inspireren, informatie uitwisselen over lezingen, cursussen en opleidingen en elkaar tippen over leuke en goede boeken. Geïnteresseerden in astrologie kunnen veel opsteken en de meer ervaren astrologen kunnen hun verhalen en ideeën kwijt. De vereniging is een ontmoetingsplaats voor iedereen die geïnteresseerd is in astrologie.

Ben jij ook getriggerd door deze fascinerende materie? Wil je weten wat astrologie voor jou kan betekenen? Welke unieke informatie op jou van toepassing is? Hoe je op basis van je geboortehoroscoop gebeurtenissen in je leven kunt duiden? Wil je jouw kennis en ervaring delen met anderen, die dezelfde taal spreken? Wil je gelijkgestemde zielen ontmoeten? Dan ben je van harte welkom.

Eens per maand organiseert de vereniging een bijeenkomst, meestal is dat een lezing. De lezingen hebben een gevarieerde inhoud: verdieping van de psychologische, spirituele en esoterische astrologie, mundane astrologie (de gebeurtenissen in de wereld astrologisch beschouwd), kinderhoroscopen etc. De bijeenkomsten zijn openbaar. Tegen een kleine vergoeding kun je deze bijwonen. Zo kun je vrijblijvend kennis met ons maken. De vereniging biedt de mogelijkheid van aanvullende scholing, studiegroepen en contacten met andere astrologische en aanverwante organisaties. Als je lid bent, zijn de meeste lezingen, werkavonden en workshops gratis. Een enkele keer vragen we een kleine bijdrage voor een lunch of hapjes. We beginnen het seizoen in september altijd met de algemene ledenvergadering.

Je kunt lid worden van de vereniging. De contributie bedraagt € 50,00 per jaar. Voor nieuwkomers is er een kennismakingscontributie van €25,-. Daarvoor krijg je de maandelijkse nieuwsbrief, kosteloos toegang tot lezingen en thema-avonden en korting op dag workshops. Voor niet-leden kost een abonnement op onze digitale nieuwsbrief € 10,00 per jaar. Zie: Lid worden.

We houden tweemaal per jaar, in maart en oktober, een Open Dag bij Yantra, met korte, gratis consulten.

Naast de lezingen organiseert de vereniging regelmatig aanvullende cursussen om een onderwerp wat meer diepgravend te behandelen.

We sluiten elk jaar het seizoen af op een leuke, creatieve wijze, bijvoorbeeld een Open Podium, waarbij de leden van de vereniging zelf een kleine lezing kunnen geven of iets anders kunnen doen. Ook doen we wel eens een quiz.  Het kan van alles zijn, als het maar Astro is.... Na de bijeenkomst is er tijd om na te praten over de lezing of andere astrologische zaken.

Spreekt dit je aan? Je bent van harte welkom om kennis te komen maken!

Bestuur VVANN

Het bestuur bestaat momenteel (2023-2024) uit drie personen.

Penningmeester: Rutger Noordam

Secretariaat en Nieuwsbrief: Engelien Hanzens

Voorzitter: Magda Prins

Webmasters astrogroningen.com

Frits Kikkert en Rutger Noordam

Heb je vragen of opmerkingen over astrogroningen.com of weet je een goede astro-website of blog?  Mail naar astrogroningen@gmail.com .

Locatie

Onze bijeenkomsten vinden meestal plaats in "De Oude Drogisterij" aan de Lage der A 4, 9718 BJ Groningen.